czwartek, 1 marca 2018

Znalazła nowy koszyczek....

Witajcie moi mili....
Wiem że czekacie na informacje do kogo trafi jedna z moich serwetek
także żeby nie przeciągać w czasie, szczęście uśmiechnęło się do ......


Serdecznie  Ci gratuluję moja droga i poproszę o kontakt :)
A pozostałym bardzo dziękuję za udział w zabawie.

Teraz zrobię sobie ciepłą herbatkę malinową,bo coś mnie grypa znalazła i czuję się fatalnie-:))) mam zamiar poodwiedzać wasze blogi,co tam się dzieje u Was ciekawego :)
Życzę wszystkim dużo zdrówka,nie dajcie się chorobie :))))
Pa,pa
 
 

19 komentarzy:

  1. Gratuluję Agnieszce:)
    Cudowny wzorek, dziergam już trzecią;)
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje do Agi, a dla Ciebie zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Agnieszki. Ma szczęście:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Agnieszki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Adze gratuluję, a Tobie życzę zdrówka :) Nie daj się wirusom!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla Agnieszki :)
    Marylko ze mną to samo- całą zimę jako tako się trzymałam to teraz mnie cholera dopadła
    Trzymaj się cieplutko, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i zapraszam do siebie na rozdanie http://partofmm.blogspot.com/2018/02/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrówka Ci życzę:-)
    Gratulacje dla Agnieszki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Agnieszki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko ależ się cieszę z wygranej.JUPIIII Podziwiam tylko te wasze dłubanki bo ja nie potrafię ale teraz będę dodatkowo podziwiać na żywo. Kuruj się kochana bo mnie już trzyma tydzień:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko, dziękuję za zabawę, a Adze z całego serca gratuluję.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Agnieszki i pozdrowienia dla ciebie Marylko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Agnieszki! Ja zapraszam również do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Agnieszki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.